Konsolen var trasig på sidan. Den var helt dammig på insidan, jag menar stora dammklumpar, det var tvunget att blåsas ut så mycket som möjligt. Om renoverad betyder att jag bara kommer att gå vidare funktionellt, oavsett vilket skick den är i, så aldrig igen. Den är inte värd 100e alls. Det var normalt att få den för 80e, men med tanke på att du är en butik med viss garanti bestämde jag mig för att gå med dig. Jag är besviken på kvaliteten på din tjänst. Det var tänkt att inkludera spelet PES 2009 som det var skrivet, naturligtvis var det inte.