Bärbar dator i perfekt skick. Först tvekade jag angående det amerikanska tangentbordet och frågade AI:n om det passade för det jag ville använda den till: ta med den till evenemang, kodning och arbete.
Används sporadiskt.
90 % av tiden skriver jag på engelska och med det amerikanska tangentbordet fick jag den för 400 istället för 700.
Batteriet ser ut att vara fabriksnytt. Det laddas snabbt och håller laddningen bra.
Den går super smidigt, allt är väldigt trevligt, och jag är supernöjd med köpet.
Den har varken en enda repa eller användningsmärken. Den är som ny.
Färgen är 100 % svart. Det enda negativa är att den lämnar märken, men jag tänker sätta på några rymdgrå klistermärken från QSkinz.
Jag ångrar ingenting.