Den är nästan perfekt :-) Inga märken eller repor, även om jag förväntade mig att den skulle vara i rätt skick. All utrustning är perfekt funktionell. Det enda jag beklagar är att batteriet inte är nytt (alternativet var inte tillgängligt ens till ett högre pris). Bra gjort av renoveringsfirman: Stams rykte är välförtjänt (jag hade valt just den här renoveringsfirman baserat på andra kunders åsikter). Å andra sidan är GLS transportör inte bra (förseningar, paketet rörde sig inte på tre dagar utan att veta varför, etc.). Men hej, det händer och jag hade inte bråttom ... Och jag blev varnad (andra kunder har haft samma problem).